دانستنی های علم و صنعت

دانستنی های علم و صنعت

دانستنی های علم و صنعت

دانستنی های علم و صنعت

دانستنی های علم و صنعت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر بعد از انجام هر یک از سیکل‌ها بقایایی شوینده ها بعد از شستشو روی لباس یا داخل لباسشویی باقی می‌ماند، ممکن است دلایل متعددی برای این مشکل وجود داشته باشد. ابتدا مطمئن شوید که به درستی از ماشین لباسشویی استفاده میکنید مثلاً مقدار مناسب صابون، نداشتن اضافه بار و سایر موارد را رعایت کرده‌اید. دستورالعمل سازنده را بررسی کنید. معمولا بار اضافه شدید منجر به عدم شستشوی ناقص می‌شود. اگر با رعایت همه این موارد مشکل حل نشد این احتمال وجود دارد که آب شستشو وارد محفظه نمیشود یا اینکه به درستی تخلیه نمیشود.

۱- شیرهای ورودی را کنترل کنید. مطمئن شوید شیرهای آب ورودی که لوله های آب ماشین لباسشویی را تغذیه می‌کنند همیشه باز هستند. 2- مطمئن شوید لوله ها آب پیچ‌خوردگی ندارند. ۳- لوله های تخلیه را کنترل کنید که مطمئن شوید ماشین لباسشویی به درستی تخلیه می‌کند. گرفتگی لوله ها میتواند منجر به برگشت آب کثیف و باقی ماندن آن در مخزن شود. هر بار که ماشین لباسشویی را جهت استفاده بارگذاری می‌کنید مطمئن شوید که بعد از سیکل شستشو درست تخلیه می‌شود. ۴- مطمئن شوید که لوله ورودی آب سرد گرفتگی ندارد. شیر ورودی آنرا بسته و لوله را از ماشین جدا کنید. لوله را داخل یک سطل قرار داده و شیر را مجددا باز کنید. در اینصورت باید جریان پرفشار آب وجود داشته باشد. اگر اینطور نباشد ممکن است گرفتگی جزئی در لوله وجود داشته باشد. برای تشخیص این موضوع لوله را از شیر جدا کرده و با یک میله رفع گرفتگی نموده و دوباره امتحان کنید. اگر جریان آب همچنان ضعیف است دوباره لوله را تمیز کرده ویا جایگزین نمایید. ۵- اگر هیچ یک از این موارد مشکل را حل نکرد، برای تعمیر ماشین لباسشویی با مرکز خدمات ( تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ) تماس بگیرید.

  • سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان  دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

    سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان و نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • marzieh dehghan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی